2011.08.05.
18:44

Írta: KapcsolatAngyal

DR. steinberger kúra-kipróbáltam / első rész

Mi is ez a kúra?

Ez egy ötnapos léböjtkúra, aminek az a lényege, hogy csak bioleveket ihatsz a kúra időtartama alatt naponta 5-ször másfél decit (a poharat mellékelték). Ehhez jön még napi kb. 3 liter ásványvíz, ami ajánlott azért fontos, hogy a méreganyagok könnyebben távozhassanak a szervezetedből. Ennél a kúránál megengedett pár szelet rozskenyér elfogyasztása alkalmanként. Én egy olyan változatot választottam, ahol egy dobozba össze van készítve minden lé, le van írva hogy melyik nap mit kell innod és mennyi kenyeret ehetsz (ha akarsz) és mellékeltek hozzá két poharat is.

Ami meglepett hogy a kúra amikor kinéztem 5800 ft-ba került a bioboltban. Az interneten is ilyen áron volt fellelhető. Ezt az árat elfogadhatónak találtam ahhoz képest, hogy külön-külön ugyanezek a levek sokkal többe kerülnek.  Amikor egy hónap múlva meg akartam venni a "készletet", akkor már 1000!!! forinttal került többe. Elképedtem. Az internetes bioboltokban olcsóbban hozzá tudtam volna jutni, de a postaköltség miatt ugyanott tartottam volna, mintha én ballagok el a boltba és veszem meg (maximum a cipekedést úsztam volna meg).

Miért pont ezt a kúrát választottam?

Itt jegyzem meg, hogy nem fogyókúrázni szeretem volna mikor elkezdtem, hanem a méreganyagoktól megszabadulni és a szervezetemet tehermentesíteni pár napra.Ezenkívül szebb bőrre vágytam ,mert az olvastam különböző fórumokon, hogy csodás lesz a bőröm bármiféle léböjtkúra után.
Rengeteget olvastam a témában a böjtölésről, a méregtelenítésről és társairól. Bevallom túl szigorúnak találtam az ott leírtakat. Azért választottam ezt a kúrát, mert úgy éreztem nekem ez kevésbé lesz megterhelő, mint a keményen vett böjtölés.

Pár barátomnak beszéltem a terveimről és egyből kötekedni kezdtek, hogy miért eszek kenyeret közben majd, és miért nem kérek beöntést előtte. Itt is a mértékletesség elvét használom. Miért is kérnék beöntést, ha érzem, hogy nekem az nem jó, miért is innék kizárólag csak leveket ha az sem jó nekem? Érzem, egyszerűen tudom mi kell nekem és nem érdekelnek a konvenciók és a szabályok. Tudom magamról ,hogy rosszul vagyok ha nem eszem, ezért ha közben úgy érzem, akkor a megengedett bio- teljeskiőrlésű rozskenyér mennyiséget el fogom fogyasztani. Az okoskodók azt is megkérdezték, hogy miért nem én csinálom a leveket? A válasz egyszerű. Mert nem érzem magam késznek arra, hogy beszerezzem az alapanyagokat, biováltozatot (ne mis lehet kapni a megyében sem friss biogyümölcsöket), kifacsarjam –(és vegyek egy jó facsarót. Szerintetek mennyi búzafűre, céklára van szükség 1 liter folyadékhoz? Nem hinném hogy ennyiért be tudnám szerezni a hozzávalókat. Ettől függetlenül később fogok kísérletezni, de most ezt a megoldást kényelmesebbnek ítéltem.

Mivel tudom ,hogy ingerlékennyé és közben gyengévé válok ha nem eszem, így öt napig nem dolgoztam a munkahelyemen, hanem otthon maradtam. A családom is támogatta az ügyet, nem készítettem szendvicseket az első pár napon, főzni pedig olyanokat főztem amit ők szeretnek de én soha nem enném meg.

 Folytatás következik...

 

 

1 komment

Címkék: bőr szép fogyókúra fogyás méregtelenítés kúra dr böjt steinberger ivókúra

A bejegyzés trackback címe:

https://cselekedj.blog.hu/api/trackback/id/tr373128602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miklós Barabás 2013.04.18. 22:28:31

www.biosziget.hu/steinberger-napos-meregtelenito-kura-p-1950.html

jelenleg itt találtam a legolcsóbban.
A pick pack pont ingyen van!
süti beállítások módosítása