2011.12.14.
18:43

Írta: KapcsolatAngyal

Újabb léböjt kúra-tapasztalatok

Hát az otthoni munkának (reggeltől estig otthon kellett végeznem, az amúgy irodai feladatomat , így nem tudtam kimozdulni) meglett az eredménye három hét alatt 75,5 kiló lettem a 73-ról. De az előző böjt eredménye még megvan így is szerencsére.

A kúrámat most más hozzávalókkal csináltam. Dr. Steinberger leveket és Spar-os Natúrpur leveket (ezek is bio-k) ittam felváltva, de betartva a Steinberger-es sorrendet. A kúrához kellett vagy lehetett enni rozskenyeret is. Ebből a Piszkei Öko Kft. Teljeskiőrléső bio rozskenyerét választottam, amit csak rendelésre hoznak a helyi bioboltba, mert annyira kevesen veszik, pedig isteni íze van - főleg pirítva (én így ettem - természetesen zsiradék nélkül csak magában). Ettem még az első napokban DM-es Alnaturás bio rozskenyeret is. Kellett volna még rengeteg folyadékot fogyasztani. Ezt a múltkor sikerült betartani, most nem annyira jött össze. Most a legtöbb az két liter volt amit ittam gyógyteából és vízből még a napi 0,7 deci léadag mellé.

Mérlegelés az első napon (2011 november 16.) 75,5 tehát tartottam a súlyomat az előző kúra óta (cselekedj.blog.hu/2011/08/08/dr_steinberger_lebojtkura_kiprobaltam_masodik_resz).

Első nap - Búzafűlé nap

Hozzávalók:

Dr. Steinberger Búzafűlé

Dm-es Alnaturás bio rozskenyér (lézervékony szeletekkel)

Sok sok víz és zöld tea

11:40 kor már kétszer ettem (kilenckor és tizenegy órakor). Pontosabban eddig kétszer ittam búzafűlevet és kétszer ettem hajszálvékony kenyeret. Vizet még nem ittam sokat, de majd pótolom. Zöld teát sem ittam még.

Nagyon jól bírom. A múltkor nagyon - nagyon kivoltam most semmiféle éhségérzetet nem érzek.

Utána 15 órakor ettem és ittam (egy vékony kenyeret

18 órakor ittam, 21 órakor ittam utoljára.

Víz: 1,5 liter ásványvíz (Pii víz)

0,5 liter csapvíz

Többet kellett volna innom

Az utolsó „étkezést” alig bírtam megejteni ,mert annyira nem voltam éhes, de az anyagcserének jót tesz ha dolgozik, így megadtam neki amit kért.

Második nap - Paradicsomlé nap (Spar-os)

Mérlegelés 74,4

Rengeteg energiám volt egész nap, táncoltam, dolgoztam, háztartást vezettem

A múltkor növőholdnál csináltam, most fogyóholdnál. Talán ez lehet az oka? Vagy az hogy az utóbbi hónapokban előfordult hogy délig csak gyümölcsöt ettem és esetleg így már hozzászoktam? Nem tudom, de jól érzem magam nagyon.

8:00 paradicsomlé, 11 óra paradicsomlé és két szelet kenyér, 14 óra paradicsomlé két szelet kenyér pirítva (csak 1 cm vastag a kenyér)

Egy liter csapvíz, 1, 5 liter zöld tea, 0, 7 deci paradicsomlé

Harmadik nap-Ananászlé nap

Mérlegelés 73,9

Sok energia. Reggel korán kelés, este későn fekvés. A gondolatok csak úgy suhantak az agyamban.

Reggel 7:30 ananászlé, 10:30 ananászlé és két szelet kenyér pirítva (vékony szelet),

Negyedik nap - Céklalé nap.

Csak négy „étkezés”, mert nem bírtam ki hogy mégegyszer egyek.

Reggel 10-kor lé+kenyér, 12:30 lé+kenyér kettő szelet

Elég nehezen bírtam a mai napot, valahogy rossz volt a közérzetem, alig bírtam gondolkodni, de éhes nem voltam. Sok víz, 0,75 liter céklalé

Ötödik nap - Répalé nap.

Répalé és kenyér felváltva. A Répalé ízét nem szeretem így nagyon nehéz volt meginni, az utolsót így nem is ittam meg.

Mérlegelés másnap reggel: 73,6

Összefoglalva, most nem ment le annyi kiló mint a múltkor, de a bőröm ismételten szebb lett. Két kilót fogytam és azóta is tartom. A További napokban reggelire gyümölcsöt ettem és keveset ebédeltem. Azt azóta is igyekszem betartani, hogy ne egyek nehezet vacsorára. Maximum gyümölcsöt, vagy préselt gyümölcsszeletet. Erre az évre már azzal is megelégszem ,ha megmarad ez a súlyom . Karácsony lesz és nem fogom magam telezabálni, de azért nem szeretném kihagyni a jó kis lakomákat sem. Esetleg arra figyelek, hogy ha nagyon sokat ettem ,akkor másnap délig csak gyümölcsöt fogyasztok majd Már régóta teljeskiőrlésű liszttel sütök, így  bejgli és az egyéb finomságok is azzal készülnek majd.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: bőr egészség szép fogyókúra spar léböjt dr.steinberger naturpur

A bejegyzés trackback címe:

https://cselekedj.blog.hu/api/trackback/id/tr753463713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása