2012.01.26.
11:23

Írta: KapcsolatAngyal

Karácsony után, súlyosabban, majd új erőre kapva

Karácsony után elég sokáig tartott amíg rá mertem állni a mérlegre. Visszafogottan étkeztem, de mégis sikerült két kilót felszednem. Ez a szám valószínűleg a mozgáshiánynak betudható, mert a sportot vagy akár csak a napi sétát mellőztem az ünnepek alatt

A Bejgli-t a pogácsát és egyéb süteményeket teljes kiőrlésű lisztből, nádcukorral vagy mézzel készítettem, amik így egészségesebbek lettek ugyan de hizlalónak sajnos hizlalóak voltak.

Aztán legalább egy hónapja nagyon gyenge vagyok, esténként hamar elalszom és reggel alig tudok kikelni az ágyból. Keveset mozgok, próbálkoztam az immunrendszerem erősítésével, így beteg nem lettem, lázam sincs. Olyan érzés, mint amikor valaki betegség előtt áll, csak nálam a betegség maga nem jelentkezik. Néha fáj a torkom, aztán elmúlik, fáj a fülem pár órát, aztán elmúlik. Ezek miatt nem volt erőm és kedvem sem edzésre menni. Jógára és Zumbára járnék, ha mennék. Ezen kívül fallabdázni szoktam még-de ez is jó ideje elmaradt.

Jó hír viszont hogy pár napja minden nap elfogyasztok nyersen egy gerezd fokhagymát és elrágcsálok egy zellerszárat is. Azóta megnövekedett az életerőm és a vitalitásom.

Ami fontos ha fokhagymát akartok enni:

Rengeteg dolgot olvastam erről a témáról. Az előnyeinek utána tudtok nézni, ha egyszer lesz kedvem (mert már annyira megnövekedett az életerőm a fokhagymától), akkor leírom mik az előnyei.

Írnak sok mindent, a fogyasztás módját illetően. Egyéntől függ, hogy ki mit bír.

Például írják, hogy reszeld le, tegyél bele mézet és bio citrom levet és úgy edd. Aki bírja tegye. Ezt a módszert fél éve próbáltam ki, többször is. Az én gyomorom viszont elég érzékeny és nem bírta. Pár órát rosszul voltam tőle, fájt a gyomorom és hányingerem lett.-Tehát abahagytam

Aztán van az a módszer, hogy nyomd össze és edd meg valamihez, ezt sem bírta a szervezetem.

Azt is ajánlják páran, hogy vegyél kapszulát. Na, ettől is rosszul voltam, folyamatosan jött vissza az az íz, ráadásul így adalékanyagokat is juttattam a szervezetembe.- Elajándékoztam a kapszulákat és a barátomnak bevált ez a módszer.

Én viszont a természetes módszerek híve vagyok, ezekben hiszek, így mindenképpen nyers fokhagymát akartam fogyasztani, ezért az a változat jobban tetszett tetszett, hogy egyben nyeljek le egy gerezdet. Nem ajánlom senkinek hogy felvágás nélkül tegye meg, mert megfulladhat.

Ehelyett én inkább úgy csinálom, hogy 8-10 apró szeletre vágom az egy darab fokhagymagerezdet. Ez a szám változhat attól függően, hogy ki mekkora darabkákat bír lenyelni, biztonságosan!! Bőséges vízzel nyelem le őket, már a második naptól éreztem a pozitív hatását. Szoktam a művelet végén még egy kis kanál mézet enni hozzá, mert állítólag a fokhagyma és a méz (na meg a citromlé-csak én azt nem iszok hozzá) együtt sokkal hatásosabbak mint külön-külön.

Amire még ajánlatos figyelni az az, hogy olyan zöldségestől vásárolj, aki magyar fokhagymát árul, nem pedig kínai importot, mert a magyar fokhagymában több a vitamin és az ásványi anyag és egyéb jótevők. Honnan tudod megállapítani, hogy melyik magyar és melyik import. Ha hatalmas fokhagymákat látsz, akkor az import termék, ha apróbb, akkor nagyobb valószínűséggel magyar termékről van szó, de a legjobb ha megkérdezed a zöldségestől. A Multik importálják-ezt tehát felejtsd el.

Életerőre fel, ha van változás megírom. Az egy év 10 kiló, egészségesen, sanyargatás nélkül még mindig a célom, így lesz miről írnom bőven. Látogass el többször ide.

Szép hetet!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: hízás méz 10 citromlé kiló életerő vitalitás foghagyma

A bejegyzés trackback címe:

https://cselekedj.blog.hu/api/trackback/id/tr983839306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása