2011.08.15.
14:37

Írta: KapcsolatAngyal

dr. steinberger után

Még mindig az életmódváltás a téma. Összefoglalva az előző két bejegyzést: Léböjt kúrát végeztem öt napon át. Csak bioleveket, biokenyeret, csapvizet, ásványvizet, zöld teát fogyasztottam. Eredmény mínusz négy kiló, szép bőr, több energia.

Na de mi van ezután? Több könyvben, blogon, fórumokon olvastam, hogy a léböjt hatása nem tart örökké, ha ugyanolyan életet élünk, mint előtte. Többeknek az a tapasztalatuk, hogy egy hét után visszajönnek a leadott kilók, a bőrük sem lesz már olyan mint közben, hiszen tovább mérgezik magukat. Ki akarná ezt? Én tuti nem.

Na de miért is kezdtem bele a kúrába? Nekem nem a fogyás volt a cél, bár nagyon örültem neki. A célom az életmódváltás, egy egészségesebb test és több kitartás volt, így nem ért véget a feladatom egy párnapos böjt kúrával. A dr. steinberger levek után a következő egy hétben csak gyümölcsöt reggeliztem és vacsoráztam. Ebédre pedig eleinte levest ettem, majd a harmadik nap után, rendes egy fogásos közepes adag ételt. Nem szeretem sanyargatni magam, ezért választottam ezt a kímélő megoldást. A mozgásra is több hangsúlyt fektettem, így a bőröm egyre feszesebb és feszesebb. A kúra utáni két hétben még fogytam egy kilót. Mozgás: heti két alkalommal fallabda, amire biciklivel mentem el. Korábban, zumbára jártam heti kétszer, ami nagyon hatásos volt az erőnlétemre és a bőrömre, de híztam tőle (gondolom izmosodtam). Fogok még járni, de most nyári szünet van éppen. Rengeteget iszom-bár ez korábban is így volt. Zöld teát, gyümölcsteákat, gyógyteákat, és vizet fogyasztok. Ami új szokásom lett, hogy házi 100%-os gyümölcsleveket iszom (alma, megy, szilva, sütőtöklé), ha napközben megéhezek. Pont a közelünkben gyártják ezeket, de láttam több zöldségesnél is más gyártóktól, ötliteres kiszerelésben. Előnyük, hogy semmilyen tartósítószert nem tartalmaznak és cukrot sem adnak hozzájuk, na meg az, hogy nem nekem kell kifacsarni a gyümiket.

Mindenkinek ajánlom, hogy kezdjen el valamilyen tisztítókúrát, böjtkúrát vagy lékúrát, mert erősíti a kitartást. Mozogni is kezdjetek el, mindegy mit és mennyit, csak vágjatok bele.

Szólj hozzá!

Címkék: kúra léböjt dr. böjt gyümölcslé kitartás steinberger

A bejegyzés trackback címe:

https://cselekedj.blog.hu/api/trackback/id/tr23155272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása