2012.03.04.
17:23

Írta: KapcsolatAngyal

Két vélemény

Ma, sajnos temetésen voltam, erről eszembe jutottak egy kb fél évvel ezelőtti temetésen történtek.

Még épphogy csak megérkeztem, mikor egy ismerősöm odalépvén hozzám be akart szervezni egy MLM-es rendszerbe. AHHH Nem érdekelte különösképpen ,hogy éppen egy közös ismerősünket kísérjük utolsó útjára. Neeem ő csak nyomta dumát  a legújabb pénzkereseti lehetőségről. Általában udvariasan meghallgatom az embereket (nagyon, nagyon rossz szokás-ártalmas az egészségre) de most kivételt tettem hátatfordítva neki, elmentem mellőle.

Azt hittem ennél rosszabb már nem lehet, mikor a gyásszertartás után két puszi lenyomása után a gyerekkori szerelmem régnemlátott felesége megjegyezte hogy : "Hát te aztán jól összeszedted magad"

Egy századmásodpercnyi időre elméláztam, hogy vajon mikor voltam én "Szét", mire gondolt vajon. Aztán gyorsan leesett, hogy a súlyomra célzott (plusz 15 kiló- mióta utoljára látott-10 éve), ami tekintettel az ő kb. 40 kiló súlyfeleslegére elég tapintatlan dolognak hatott számomra. Na, gondoltam ha már a VÉRMLM-es kiakasztott korábban, akkor talán itt lenne az ideje, hogy kiálljak magamért. : -Hát te sem panaszkodhatsz-mondtam

Erre ő: ja, anyukám, de én szültem három gyereket!!!!!!

Na erre már tényleg csak röhögni tudtam ,és elnéző vigyorral a képemen kijelentettem:

Az már mindjárt más

Nade jöjjön a pozitív példa. Sétálgatok az utcán, bámulom a madarakat a fákon, gondolkodok vajon miért hívatott be a szabadnapomon a főnököm, közben izgatottan fürkészem a távolban az utat és reménykedem, hogy nem látom meg a buszomat a távolban elhaladni előttem. Erre egy néni az utcából - akitől eléggé tartottam ezeddig:

Jaaj ,nagyon sietsz.ugye?

Hát eléggé, tudja a buszra...

Szavamba vágva folytatja: Hát képzeld, hogy a kisunokám megnyert egy szépségversenyt és nagyon büszke vagyok rá, azért mondom ezt neked, mert te is nyertél egyet régebben. El akartam mesélni, hogy elraktam minden cikket rólad és azóta is van, hogy előveszem őket. Merthát mégis csak egy utcánkbéli lány nyeret meg. Azmeg már valami. Amúgy mindig nagyon csinos vagy azóta is.

Köpni nyelni nem tudtam. A szívemről a jégtömbök leolvadtak és már az orrom előtt elszáguldó busz képe, na meg a dühös főnök sem tudta a széles jókedvemet letörölni az arcomról.

Összefoglalva: hogyha valaki szül három gyereket, felszed 40 kilót az feljogosítja arra ,hogy érzéketlen tuskó legyen, nameg a nénik aki marconának látszanak egyáltalán nem biztos hogy azok.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény pletyka 15 40 súly súlyfelesleg kiló

A bejegyzés trackback címe:

https://cselekedj.blog.hu/api/trackback/id/tr434288502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása