2011.07.20.
15:46

Írta: KapcsolatAngyal

A maximalizmus a cselekvés megrontója

Rájöttem mindenre. Arra, hogy miért vannak fölösleges kilóim, hogy miért nem halad az életem, hogy miért nem halad a vállalkozásom.

Amikor valamibe belekezdek azt mindig tökéletesre akarom. Tervezgetek, körüljárom, megtanulom minden csínját - bínját, leellenőrzöm, aztán mégegyszer leellenőrzöm, aztán megmutatom valakinek még valakinek stb. Az életem túltervezett. Ennek következményeképpen el sem kezdek dolgokat, mert túl bonyolultnak tűnnek a sok tervezéstől. Amikor életem még másik mederben folyt, akkor is így tettem, ment is minden csak éppen a gyomrom volt folyamatos görcsben, mert mindenre egyszerre akartam figyelni, ami ment is egy darabig. Nappali kétszakos főiskola, háztartás, munka, párkapcsolat minden egyszerre és tökéletesre akarva. Főzéssel, takarítással, bevásárlással, 5 -ös átlaggal , vasalt ruhákkal, az összes órára bejárással, versenyekre járogatással, karrier egyengetéssel, önképzéssel, angoltanfolyammal, japántanfolyammal és folyamatos megfelelni akarással. Az eredmény egy akkor sikeresnek mondott élet, gyomorgörccsel állandó hasfájással, időhiánnyal plusz 20 kilóval!! Na ennek most vége. A terv a következő. Mindenbe belefogni azonnal!! Kezdve ezzel a bloggal, aminek nem lesz meghatározott célja (egyelőre), nem lesz ellenőrizgetve a bejegyzés stílusa, helyesírása, témája.

Jön ami jön, ami kikívánkozik, ellenőrizetlenül. És kibírom, nem agyalok annyit rajta és egyből küldöm is publikálásra. Nem azt mondom, hogy nem törekszem a jobbra a szebbre a tökéletesebbre mostantól. DE elkezdem amit akarok azonnal. Utánajárok közben vagy legalábbis kevesebbet nézek utána a dolgoknak  mint eddig. És ha nem sikerül elsőre jól, akkor is legalább elkezdtem. Hajrá én!! Cselekvésre fel mindenkinek! Talán kezdhetném a sportosabba válással, de ez már egy másik bejegyzés témája lesz...

 

Szólj hozzá!

Címkék: most cselekvés tedd maximalizmus cselekedj

A bejegyzés trackback címe:

https://cselekedj.blog.hu/api/trackback/id/tr173083672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása