2011.08.08.
11:53

Írta: KapcsolatAngyal

dr. steinberger léböjtkúra kipróbáltam - második rész

1. nap - búzafűlé nap

Nagyon nehéz volt. Elviselhetetlen éhségérzet tört rám és ingerlékeny voltam, nehezen gondolkodtam.  Néha remegtem. Nem volt hasmenésem, mint ahogy írták sokan. Sőt kevesebb volt a székletem mint előtte. Nehezemre esett egyszerűbb matematikai műveleteket elvégezni, nehéz volt számítógép közelében ülni.

Ettem kenyeret is hozzá (teljeskiőrlésű - bio rozs DM-es sajátmárka), ahogy írták. Ittam sok vizet még és zöldteát is (4,5 liter összesen)

Részletezve: evések (lé+hajszálvékony rozskenyér), 6 óra, 9 óra, 12 óra, 15 óra, 18 óra és 21 órakor egy hajszálvékony rozskenyér.

2. nap-zöldséglé nap

Elfogyott a kenyér így csak LIDL-ös teljeskiőrlésű rozsszeletet tudtam enni.

A böjtölés sokkal jobban ment, mint az első napon. Éhes voltam de nem annyira, mint tegnap.

Jobban voltam lelkileg és szellemileg is. A matematikai gyorsteszten is átmentem J

Kisebb-fajta mozgásokat is elvégeztem. Háztartást vezettem és közben egyáltalán nem voltam fáradt.

Egész nap végigkísért egyfajta masszív éhségérzet, de kibírható volt.

Már rájöttem arra is, hogy miért adtak két poharat a csomaghoz. Azért mert annyira éhes és szórakozott leszel a nap folyamán, hogy tuti elfelejted, hová raktad az egyiket. Így az egésznapos mozgás is biztosítva van, mert háromszor elmész mellette, majd miközben körbefutod a házat a könyveknél megtalálod. Először amúgy azt hittem hogy azért adtak hozzá kettőt, mert szimmetrikusan szebb a doboz összeállítása. Este lett ásványvizem is - meg is ittam 1 litert belőle egy óra alatt

Étkezések:  9 óra, 13:30, 15:30, 17:00 - Jól látod! kimaradt egy étkezés, mert kiment a fejemből (ergo- jobban bírtam mint tegnap), ehhez még jön rengeteg csapvíz és egy liter ásványvíz, na meg némi a hajszálnál is vékonyabb száraz rozsszelet.

3. nap-ananászlé nap

Ma vettem a helyi bioboltban teljekiőrlésű bio rozskenyeret, ami hihetetlenül finom volt. A márkáját nem tudom ,de ha megtudom tuti leírom, mert isteni volt. Kovásszal készült. Egyetlen hátránya, hogy hamar megromlik, bepenészedik, hiszen nincsen benne tartósítószer. A hűtőben tartottam, így viszont állítólag két hétig is eláll (na, arra nem volt szükség)

Az éhezést jobban bírtam, mint előző nap, de mivel reggel hatkor keltem így nehéz volt, mert akkor kezdtem és estére már nem maradt lé. Vettem lúgosító vizet is- ha már bioboltban járok, gondoltam miért ne. A mai folyadék fogyasztásom 0,75 liter ananászlé, 5 dl csapvíz, 2 liter lúgosító víz, és 0,3 dl ásványvíz (még a tegnapiból)

A bőröm már most szebb mint amikor elkezdtem a kúrát. Az arcomon alapból sem voltak pattanások, így ott csak arról tudok beszámolni, hogy selymesebb lett a bőröm. A combom vékonyabbnak tűnik és nagyon selymes és finomtapintású rajta a bőr. Ilyen eredményeket látva elgondolkoztam rajta, hogy folytatom majd a kúrát úgy, hogy veszek mégegy csomagot vagy akár másfajta bioleveket ízeket és reggeltől délig (vagy ha nagyon nem bírom - akkor 11 ig) csak ezeket iszom.

Ha mégis elfogyna a lelkesedésem, akkor is beszerzek pár üveggel például az ananászléből (ami isteni) és délután uzsonna helyett esetleg egy pohár lecsúszik majd naponta (úgyis 5 napig jó hűtőbe téve). Így költséghatékonyabb leszek, de mégis beviszem a szervezetembe a megfelelő ásványi anyagokat.

Ma ki is mozdultam (tegnap nem tudtam volna, mert nem volt elég erőm). Két órát voltam a városban. Kicsit éhes voltam közben és nagyon meleg is volt, de megérte kimozdulni. Amúgy a bioboltban kaptam a tippet, hogy pirítsam meg a rozskenyeret, mert úgy jobban meg tudom emészteni. Amit korábban vettem (DM-es) az állítólag már előre meg volt pirítva.

A lékúra eddigi hatásai a szervezetemre a bőrszépülésen kívül:

Korábban kelek és éjjelig bagolykodom. Több az energiám már most három nap után is. Kevesebbszer vagyok éhes. Az ananászlét leszámítva 5 szelet pirított rozskenyeret ettem, 2 liter ásványvizet és egy liter csapvizet ittam.

4. nap céklalé nap

Minden szuper. Nagyon bírtam a léböjt-kúrát csak a céklalé ízét nem annyira kultiváltam. Volt, hogy már el is feledkeztem étkezésekről. Reggel 3 kilóval kevesebbet mutatott a mérleg, ami nagyon jó eredmény, nem is számítottam rá. A bőröm nagyon feszes és sima a narancsbőr jelei alig láthatóak már. Nagyon kicsit voltam csak éhes. A mai nap abszolút kibírható volt.

A kísértést csak a vendégség jelentette de vizet ittam csak és nem ettem semmit ott sem bármennyire is kínáltak mindenféle finomsággal.. Már össze is tudok adni két számot villámgyorsan (le is teszteltem J)

5. nap répalé nap

A répalé íze tűrhető volt. Nagyon jól bírtam az egész napot, majdnem elfelejtettem „enni” is.

Már csak arra kell vigyáznom, hogy ne egyek rögtön mindenféle nehéz ételt holnap.

A 6. napon reggel 2 dl paradicsomlével egy rozsszelettel és néni vízzel a gyomromban ruhában mérve (eddig nem így tettem) 76, 7 kiló voltam. Tehát nyugodtan mondhatjuk hogy 76,5 kiló. (80, 5 ről vagy 79,5 ről indultam) Hurráááá Akkor ez vagy három vagy négy kiló mínusz. Éjjen!!. Bár ne mezért kezdtem el, de azért melyik nő ne örülne neki, ha kevesebb lenne pár kilóval?

A bőröm sima és feszes, narancsbőr alig látható rajta. Egészségesebbnek érzem magam, mint a kúra előtt. Egyetlen dilemmám hogy vajon mit egyek most, mert éhes vagyok, de nem szeretném a gyomromat túl korán terhelni. Viszont el kell kezdenem, mert különben sosem tudok visszaszokni a „normális” szilárd kajához.. Eldöntöttem, hogy továbbra is fogok rengeteg levet inni. Anyagi megfontolásból sima paradicsomlevet vettem. Sajnos abba raktak sót és valami ízesítőt is (ami ugye nagy kontraszt a bio paradicsomléhez képest). Képzeljétek el, hogy nem bírtam meginni, annyira taszított az íze. Már így is évek óta igyekszem kerülni a mesterséges adalékokkal, tartósítószerekkel, színezékekkel terhelt ételeket, de most nem is bírom megenni, meginni őket. Hmm ez elgondolkodtató nem?

 

Szólj hozzá!

Címkék: bőr szép kúra léböjt folyadék kitartás narancsbőr steinberger

A bejegyzés trackback címe:

https://cselekedj.blog.hu/api/trackback/id/tr943133664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása