2011.07.22.
14:38

Írta: KapcsolatAngyal

Változás kezdődik MOST

mint azt az előző bejegyzésben már írtam elkezdem az életem gyökeres átváltoztatását. Pontosítva önmagam átváltoztatását tetőtől talpig, kívül és belül. A belső átváltozásra már ezer éve figyelek. Tanfolyamokon képzem magam, olvasok, gondolkodok, helyzeteket elemezek,változok. Na de mi van kívül?

Közel húsz év aktív (értsd rengeteg mozgás) élet után kilenc év punnyadás következett. Foghatom az akkori rossz párkapcsolatomra és a rengeteg dolgomra, a házimunkámra, a mumusokra meg a szomszédra, de attól még az én hátsóm lett egye nagyobb és nagyobb. Hogy hogyan jutottam el húsz kiló pluszig?  Hát arról ódákat tudnék zengeni (ha valaki hízni szeretne, akkor nyugodtan írjon, szívesen írok erről bejegyzést ha gondoljátok). A vicces az egészben az, hogy régebben mit nem adtam volna pár plusz kilóért J-Lo-s fenékért és nagyobb cicikért. Félre ne értsétek, nem voltam vézna, volt mindenem, de nekem kicsinek tűntek (testkép zavar). Aztán jött a kövérnek gondoltam magam korszak, na akkor sem voltam kövér (52 kiló). A női olvasók pontosan értik miről van szó-ugye? A magamat nem olyannak látáshoz azért hozzájárult pár nekem tetsző srác beszólása is ("hűű mekkora s..ged van") vagy "milyen kövér vagy". Vagy "ha ilyen lábakon állna Magyarország, akkor semmi gond nem lenne" -de ezt gúnyosan (ismeretlen srác az utcán). Meg a "milyen fehér vagy"!Hát az önképemnek tiniként ezek nem tettek jót. Sosem voltam elégedett magammal ezt kijelenthetem, még akkor sem, amikor megnyertem egy helyi szépségversenyt.

Azért arra büszke vagyok, hogy sosem fogyókúráztam. Egyszerűen nem vitt rá a lélek. Túlzásnak tartottam és tartom (ez a mai napig így van), amikor valaki mindig csak erről tud beszélni. Ráadásul mindig visszaszedik a leadott kilókat, mert sok nő úgy akar fogyni hogy nem eszik és nem mozog. Ennél rosszabbat nem is tehetnének.

Na de elkalandoztam a témától. Változtatok MOST. Mindent méghozzá gyökerestől. Az eddigi mérleg: Az önképem rendben van, ezt kipipálhatjuk (tanfolyamok, könyvek, meditációk, elmélkedések, ja és egy nagyszerű párkapcsolat által). A vitalitásom emelkedett, tisztábbak a gondolataim. Hogy hogyan? Erről a következő bejegyzésben olvashattok.

 

Szólj hozzá!

Címkék: változás fogyókúra önkép punnyadás

A bejegyzés trackback címe:

https://cselekedj.blog.hu/api/trackback/id/tr403089117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása