2011.08.22.
20:25

Írta: KapcsolatAngyal

Érted, Értem. Érted?

Ez a blog sok mindenről szól. Életmódról, célok eléréséről, és még rengeteg mindenről olvashatsz majd itt nálam. Tudom, tudom manapság a tematikus blogok a menők, azok amik csak egy dologról szólnak. Ha nagyon valami mentén akarom kezelni ezt a cikkgyűjteményt, akkor a cselekvés mentén tenném. Hogy miért?

Gondolat, Szó, Tett.

Hát a kigondolás, és a célokról való beszélgetés, a célok leírása, már nagyon megy nekem. Kinek nem? Hátradőlve a fotelban, álmodozva nagyon jól ment nekem már például az életmódváltás. Rengeteg fitnesz-kazettám van itthon, egészséges életmódról szóló cikkek garmadáját olvastam már, tudom ,hogy a fehércukor káros, a fehérliszt úgyszintén, betéve tudtam hogy melyik fitness óra hol és mikor lesz a városban, de az évek múlásával mégis csak növekedett a súlyom, a vitalitásom pedig a padló alatt volt. Igaz ez az életem összes területére. Legyen az párkapcsolat, munka, önfejlesztés, csodás test. Az tuti, hogy meg kell dolgoznom érte. Ha csak álmodozom otthon, akkor nem jön a fehér ló az álomszép hercegen, nem leszek okosabb, gazdagabb, se szebb sem.

Van pár barátom ,akik nagyon hisznek a pozitív megerősítésekben. Ezzel semmi baj nincsen, egészen addig, amíg nem megy el egy olyan irányba a dolog, hogy ne is csináljunk semmit, mert majd megoldódik magától a probléma. Példa: Miss 100 kiló, napi 6000 kalória bezabálása közben be akarja nekem magyarázni ,hogy ő "átalakítja" az ételt olyanná, ami nem hizlal. és különben is napi gyakorlatokat végez az elméjében a fogyásért. Én értem mire gondol, de nézzen már magára. Ez a problémák elkendőzése. Ez a pozitív gondolkodás megcsúfolása. A vonzás törvényének meggyalázása. És még sorolhatnám a jelzőket.

Nem azt mondom, hogy ezek nem segítenek, de ha nem kelsz fel a fotelból, akkor semmilyen eredményt nem fogsz elérni. Aki most leír nekem a hozzászólásban pár kirívó esetet, kiknek sikerült így, hát tegye, lelke rajta. Nem írom, hogy lehetetlen.

Nem állítom ,hogy lehetetlen elérni az álomsúlyt, a milliókat, a kedves barátokat, a nagyszerű munkát, a boldogságot az ágyban heverészve. De elég kevés embernek sikerült. Hány emberről hallottál már, akik munka nélkül gazdagodtak meg- Elég kevésről ugye? Maximum ha valaki nyer mondjuk a lottón, akkor történik vele ilyesmi.  Hány emberről hallottál ,akik csak úgy híresek lettek? Nem, ne dőlj be a cikkeknek, a semmiből jött ismertségről. Beyonce-ről hallottál már? Láttad mennyit gyakorol egy nap? Hány emberről hallottál, akik egészségesek és egyik napról a másikra  gondolatok útján lefogytak húsz kilót? Egyet sem -ugye? Lehet, hogy létezik olyan ember a földön ,aki képes rá. Aki képes kizárólag a gondolatai útján elérni bármit, de a többség inkább keveri a módszereket.

Lejár edzeni a közeli tornaterembe, megfelelően étkezik És közben koncentrál arra, hogy milyen testet szeretne elérni. Aki sikeres a munkájában ,az nap mint nap megdolgozik érte, közben persze kitűzi a céljait, beszél róla és bizony álmodozik is egyszerre.

Ez a blog ezért szól főleg a TETT-ről. Az első két lépés is (GONDOLAT és SZÓ) rendkívül fontos, de ha a harmadikat nem léped meg, akkor örökké a rajtvonalon maradsz és csak nézed, ahogy elsuhannak a többiek melletted.

Én nem akarok így járni ezért eldöntöttem, hogy megváltoztatom az életemet. A párkapcsolati rész rendben van, azon már rengeteget dolgoztam és megtaláltam a páromat. Jelenleg az életmódváltásomon dolgozom, és a céljaim elérésén. Ezekből penge vagyok már elméletben :-)). Most kezdődik a megvalósítás. A száz-mérföldes út is egyetlen lépéssel kezdődik.

Sok sikert és kitartást kívánok neked és nekem is az úton.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cselekedj.blog.hu/api/trackback/id/tr923171842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása