2011.11.09.
19:13

Írta: KapcsolatAngyal

dr. steinberger kúra 2.0

A mértékletesség elvét követve elhatároztam ,hogy megszabadulok még 10 kilótól, DE nem sietek, nem erőltetek semmit sem-így egy évet állapítottam meg magamnak célnak. Nem fogyókúrázom, hanem kis lépésekben megváltoztatom az étrendemet és a sporthoz való hozzáállásomat is visszaállítom a régi mederbe (korábban évekig hetente öt napon táncolni jártam). Arra gondoltam, hogy muszáj lesz megszabadulni azoktól a kilóktól, mivel még nem szültem és ha fogok, akkor természetes módon feljön pár kiló. Na én viszont ennél több már nem akarok lenni.

Miért egy év? Mert szép feszes bőrt akarok (most is az van), és szeretném ha a kebleim megmaradnának szép feszesnek és nagynak. Ezért éhezni nem fogok, hanem szépen lassan akarok megszabadulni a feleslegtől. Közben beszámolok itt nektek a testi és lelki változásaimról.

Amit az előző Steinberger kúra óta tettem.

Megtartottam a súlyomat, amit akkor elértem. És még három és fél kilótól megszabadultam (így 73 vagyok)-bár az a  három kiló az bizony fel le ingázik-köszönhetően annak, hogy ritkán járok sportolni, pedig bizony kéne mennem többször is.

A léböjtkúrás alakomat viszont tartom (76 kiló), pedig szoktam enni csokit is, meg tésztát is meg pizzát is, de csak mértékkel. Ha mégis sokat ennék ezekből, akkor a következő napokban délig gyümölcsöt eszem, utána pedig rendesen étkezem- így vissza szokott állni a súlyom.

Amire vigyáznom kell most, hogy otthoni munkát végzek egy pár hete, ami miatt kevesebbet kell mozognom (kiesik az utazással járó séta). Na ennek a párhetes kissé mozgásszegény életmódnak a következménye a bőrömön egyből meglátszott. A mérlegre pedig rá sem merek állni.

Viszont, a jövő hét közepén kezdem el a második léböjt kúrámat, akkor mindenképpen felállok a mérlegre és kiderül az otthoni ülőmunka következménye. Be fogok számolni az eredménnyel.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: egészség kúra léböjt

A bejegyzés trackback címe:

https://cselekedj.blog.hu/api/trackback/id/tr473366544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása